شیر یکطرفه فنری سوپاپ برنجی آذر

شرکت آذر از تولیدکنندگان برتر داخلی می باشد که در زمینه انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است و در این مسیر موفق شده است با کیفیت ترین نوع شیرآلات را با مواد اولیه مرغوب تولید نماید.

آذر با کمک به خودکفایی عرصه صنایع کشور و برطرف کردن نیاز مشتریان توانسته انتظارات استفاده کنندگان از محصولات را برآورده سازد و رضایت مندی آنها را جلب نماید.

شیر یکطرفه فنری سوپاپ برنجی آذر از سری تولیدات پر مصرف و پرفروش این مجموعه می باشد.لیست قیمت شیرگازی اذر

این محصول وظیفه اش کنترل و قطع و وصل جریان سیال است و همانگونه که از نامش مشخص است اجازه عبور سیال را از یک جهت می دهد و مانع از بازگشت آنها به درون سیستم تأسیساتی می شود.

از مواردی که باعث شده است شیر یکطرفه فتری آذر نسبت به سایر شیرآلات یکطرفه مشابه متمایز گردد وجود دیسک برنجی به جای دیسک پلاستیکی است که در بدنه آن قرار گرفته و کیفیت و کارایی این شیر را به صد در صد رسانده و طول عمر آن را افزایش داده است.

کاربرد شیر یکطرفه فنری سوپاپ برنجی آذر

  • در ورودی ساختمانها بعد از کنتور آب نصب می گردد.
  • در ورودی مخازن و پمپ  های آبرسانی و آبگرمکن قرار داده می شود.
  • در کلیه تأسیساتی که نیاز باشد حرکت سیال از یک سمت صورت بگیرد نصب می شود.

استفاده از شیر یکطرفه فنری سوپاپ برنجی آذر در پمپ ها ایمنی و محافظت از آنها را به وجود می آورد به این صورت که بعد از اینکه میزان سیال به اندازه مورد نظر رسید، شیر مانع از ورود آب شده و اجازه سرریز شدن به آن را نمی دهد و زمانی که آب رو به کاسته شدن باشد شیر یکطرفه از بازگشت آب جلوگیری می کند تا آب به سیستم تأسیساتی بر نگردد، چرا که بازگشت آب  به درون پمپ می تواند خرابی و سوختن پمپ را به همراه داشته باشد.

شیر یکطرفه سوپاپ برنجی آذر علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، مقاومت در برابر فشارهای بالا، مقاومت در برابر دماهای مختلف، می تواند به صورت افقی، عمودی، مورب نیز قرار بگیرد و در هر شرایطی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

این محصول از آلیاز برنج مطابق با استانداردهای ملی ایران در سایزهای مختلف  طراحی و تولید می گردد.

فروش شیر یکطرفه سوپاپی برنجی آذر

برای دریافت لیست قیمت محصولات آذر به سایت تخصصی ما مراجعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با واحد فروش ما از طریق شماره های ثبت شده در سایت www.gaziazaran.ir  ارتباط برقرار کنید.

خرید شیر یکطرفه سوپاپ برنجی آذر به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *