شیرگازی ساقه بلند آذر|لیست قیمت شیرگازی اذر

برند شرکت آذراز نمونه برندهای معتبر در بازار می باشد که در میان اهل فن در زمینه لوله کشی بسیار شناخته شده است، چرا که کیفیت بالای شیرآلات آذر سبب شده است تا به فروش بالایی  نسبت به نمونه های مشابه برسند.لیست قیمت شیرگازی اذر

گروه تولیدی صنعتی آذر با استفاده از سابقه تولید خود در کنار دانش فنی روز دنیا توانسته بهترین نوع شیرآلات را به عرصه صنایع کشور تقدیم نماید و برای گسترش دادن و توسعه بخشیدن به آنها گامهای مهمی را بردارد.

شیرگازی ساق بلند آذر یکی از نمونه های تولیدی برتر آذر در میان شیرآلات گازی آذر می باشد که از محبوبیت بسیاری بخاطر نوع ساختارش برخوردار است.

شیرگازی که برای باز و بسته کردن جریان سیال در لوله کشی های مختلف به کار گرفته می شود با کمک توپی و  دسته ای که رو بدنه قرار گرفته، جریان سیال را قطع و وصل می نماید.

توپی درون شیرگازی ساق بلند آذر هنگام چرخش اهرم به موازات لوله کنار رفته و اجازه عبور جریان سیال را می دهد اما زمانی که اهرم به صورت افقی بر لوله قرار می گیرد توپی در مسیر جریان قرار گرفته و مانع از عبور آن می شود.

موارد استفاده از شیرگازی ساق بلند آذر

  • تأسیسات ساختمانی
  • نصب در ورودی ساختمان ها

طرح اختصاصی شیرگازی ساق بلند آذر سبب شده است تا از این مدل شیر بیشتر در ورودی ساختمانها استفاده شود چرا که فاصله زیاد بین شیر و بدنه  و شیر و دسته سبب شده است تا دیگر نیازی نباشد دسته شیر را کج کرده و یا دیوار را تخریب نمود تا راحتی در  باز و بسته کردن شیر به وجود بیاید.

شیرگازی ساق بلند آذر از بهترین متریال به نام برنج تولید شده است که به عنوان مواد اولیه در تولید شیرآلات حرف اول را می زند، این آلیاژ مزایای بسیاری به شیر بخشیده است که مهمترین آنها عبارت هستند از:

  • مقاومت بسیار در برابر ضربه و چکش خوری
  • مقاومت زیاد در برابر فشارهای بالا
  • استقامت بالا در برابرآب و هوای مختلف
  • مستحکم در برابر پوسیدگی و خوردگی
  • دارا بودن عملکرد عالی
  • سهولت در نصب

قیمت شیرگازی ساق بلند آذر

قیمت تمام شده شیرگازی ساق بلند آذر تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون: سایز، نرخ مواد اولیه و… متفاوت می باشد که شرکت آذر بر ای جذب رضایت مشتریان از همه جوانب سعی نموده است با حفظ کیفیت بالا، شایسته ترین قیمت را برای شیرآلات خود در نظر بگیرد.

شما عزیزان برای مشاهده قیمت ها می توانید به سایت رسمی ما www.gaziazaran.ir مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *