شیر لباسشویی آذر|قیمت شیرلباسشویی اذران

شیرآلات آذر به صورت متعددی در بازار وجود دارند که از نمونه های پر مصرف و پرکاربرد آن شیر ماشین لباسشویی می باشد که در تمامی منازل و خانه ها وجود آن الزامی است.

شرکت آذر شیر ماشین لباسشویی را با مواد اولیه مرغوب و با بالاترین کیفیت تولید نموده است و سعی کرده است در راستای بالا بردن سطح کیفی محصولات گامهای مهمی را بردارد و سبد محصولی کاملی را به عرصه صنایسع کشور تقدیم کند.لیست قیمت شیرگازی اذر

این مدل شیر از آلیاژ برنج با روکش آبکاری کروم تولید می گردد و همانطور که از نامش مشخص است برای نصب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی به وسیله شیلنگ یکسر متصل می شود.

شیر ماشین لباسشویی آذر وظیفه دارد آب ورودی به داخل ماشین را تنظیم نماید تا ماشین لباسشویی بتواند عملکردی خوب از خود نشان دهد، چرا که شیرآلات نقش مهمی در چگونگی عملکرد ماشین لباسشویی دارند.

این محصول که آب سرد و گرم را بر روی ماشین لباسشویی به خوبی تنظیم می کند باید از برندی معتبر به نام آذر تهیه گردد تا از عمری طولانی برخوردار باشد.

مزیتهای شیر ماشین لباسشویی آذر

  • مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف دارد.
  • دارای پوشش مناسب بوده به همین دلیل دچار خوردگی نمی شود.
  • مطابق با استانداردهای ملی تولید می گردد.
  • به آسانی نصب می گردد و کار با آن بسیار راحت است.
  • به علت دوام بالا از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

تمامی خصوصیات در کنارهم باعث شده اند تا شیر ماشین لباسشویی آذر به یک شیر درجه یک و باکیفیت تبدیل شود که می تواند باعث کارایی بسیار عالی در لباسشویی و در شستشوی لباس ها شود.

نصب شیر ماشین لباسشویی آذر

با دو شلنگ آب گرم و سرد به قسمت پشت لباسشویی نصب می شود، خروجی های آب گرم و سرد توسط یک سیم پیچ استوانه ای مغناطیسی کنترل می شود، برای باز و بسته شدن جریان آب گرم و سرد و تنظیم دمای شستشو و سوییچ سطح آب، سیم پیچ استوانه ای نیروی برق را به خروجی های آب ارسال می کند.

خرید شیر ماشین لباسشویی آذر

خرید این محصول از طریق نمایندگی های ما و از طریق سایت های رسمی مه به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد، که برای خرید آنلاین با مراجعه به سایت و ثبت سفارش می توانید خریدی راحت برای خود انجام دهید تا در سریع ترین زمان برایتان ارسال شود.

قیمت ها که به صورت دائم بروز رسانی می شوند در سایت درج گردیده و قابل مشاهده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *