شیر پکیجی خروسکی آذر

نمونه ای از شیرآلات توپی آذر شیر پکیجی خروسکی می باشد که از قطعات مهم و کاربردی در سیستم های تأسیساتی به شمار می آید، نام خروسکی به خاطر ظاهر دسته اش برای آن انتخاب شده است.لیست قیمت شیرالات اذر|نمایندگی شیرگازی اذر|قیمت شیرگازی اذر

آذر با کادری مجرب و توانمند و با بکار گیری دانش فنی روز دنیا به همراه تجربه تولید با کیفیت ترین نوع شیرآلات را طراحی و تولید نموده است و موفق شده است در مسیر تولید شیرآلات موفق عمل کند و رضایت خریداران خود را کسب نماید.

مکانیزم شیر پکیجی خروسکی آذر از نظر باز و بسته شدن به گونه ای است که جزء شیرآلات توپی آذر محسوب می شود، این محصول از بهترین متریال به نام برنج تولید گردیده و با آبکاری کروم که استاندارد و باکیفیت می باشد پوشش داده شده است.

مقایسه شیر پکیجی خروسکی آذر با شیر پکیجی پروانه ای آذر

این دو مدل شیر هم از نظر ظاهر دسته با یکدیگر تفاوت دارند و هم از نظر وزن.

وزن کم شیر پکیجی خروسکی نسبت به شیر پکیجی پروانه ای باعث شده است تا از نظر قیمت ارزانتر باشد، به همین دلیل از آن در پروژه هایی که می خواهند با حفظ کیفیت، قیمت تمام شده به صرفه تر باشد استفاده می کنند.

وزن سبک شیر پکیجی خروسکی دلیل بر این نمی باشد  که از کیفیت آن کاسته شده باشد، چرا که کیفیت در شیرآلات آذر حرف اول را می زند و هیچ موردی سبب کم شدن کیفیت آنها نمی شود.

زمینه های کاربردی شیر پکیجی خروسکی آذر

  • در مسیر انتقال آب ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در جعبه کلکتور کارایی دارد.
  • در پکیج های گرمایشی خانگی (دیواری و زمینی) به کار گرفته می شود.
  • در سیستم های لوله کشی کاربرد دارد.

شیر پکیجی خروسکی آذر در سایز 2/1 اینچ مطابق با استانداردهای ملی ایران تولید می گردد که ویژگی های بسیاری از جمله: استحکام بالا، طول عمر بالا، تحمل فشار بالا، استقامت بالا در برابر زنگزدگی، مقاوم در برابر ضربه و تحمل دما تا 90 درجه سانتیگراد را دارا می باشد.

قیمت شیر پکیجی خروسکی آذر با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه می باشد که شما عزیزان می توانید برای مشاهده قیمت ها به سایت رسمی ما مراجعه نمایید و ضمن دریافت لیست قیمت، در صورت تمایل ثبت سفارش خود را انجام دهید تا در کمترین زمان برایتان ارسال شود.

همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی های فعال ما در شهر خود خرید مطممئن همراه با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *