شیر شلنگی دسته فلزی آذر

شیرآلات از اجزای اصلی در تأسیسات ساختمانی و صنعتی می باشند که باید از بهترین برند انتخاب شوند تا بتوانند سالیان متمادی بهترین عملکرد را از خود نشان دهند بدون اینکه نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند.

پس انتخاب بهترین برند در این زمینه می تواند کمک شایانی کند، ما به شما برند آذر را معرفی می نماییم که موفق شده است با تولیدات پیشرفته خود کیفیت واقعی را در شیرآلات اجرا کند و آنها را راهی بازار نماید.

شیر شلنگی دسته فلزی آذر از پرکاربردترین محصولات این مجموعه بوده که در مکانهای مختلف مورد استفاده قر ار می گیرد.

ممکن است این موضوع در تصورتان وجود داشته باشد که از هر شیری می توانید برای نصب در حیاط، باغ و باغچه استفاده کنید، اما باید گفت که این ذهنیت کاملأ اشتباه است، شما باید از شیری استفاده کنید که سازگاری با محیط داشته و می تواند در هر دمایی مقاومت خود را در برابر پوسیدگی حفظ کند.

شیر شلنگی دسته فلزی آذر که با نام شیر حیاطی، شیر شلنگی دسته گازی نیز شناخته می شود، به علت شلنگ خوری مناسب قابلیت استفاده بسیاری داشته که در موارد مختلفی نظیر:لیست قیمت شیرگازی اذر

  • حیاط و محوطه های باز جهت آبیاری مانند، باغ، باغچه و..
  • خروجی تانکرها
  • مخازن آب و روغن
  • دستگاه های آبسرد کن صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگیهای شیر شلنگی دسته فلزی آذر

شیر شلنگی با وجود دسته فلزی که بر روی بدنه قرار گرفته به صورت ربع گرد باز و بسته می شود که در نمونه ای از این شیر، دسته به صورت پروانه ای می باشد که هر دو مدل جریان سیال را قطع و وصل و تنظیم می نمایند.

از ویژگیهای مهم شیر شلنگی قابلیت نصب شلنگ به آن می باشد که می توان به راحتی آب را به مکان های مد نظر انتقال داد، از دیگر مزایای شیر شلنگی دسته فلزی آذر می توان به مواد تشکیل دهنده آن به نام برنج اشاره نمود که از بهترین مواد اولیه در تولید شیرآلات می باشد، همچنین این محصول دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و فرسودگی می باشد، در برابر ضربه مقاوم است، ضد میکروب بوده که به سلامت آب کمک می کند، تحمل فشار و دماهای مختلف را دارد، دارای رزوه به منظور نصب صافی در خروجی شیر می باشد.

خرید شیر شلنگی دسته فلزی آذر

خرید این محصول به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی ما و فروشگاه های آنلاین و از طریق نمایندگی های فعال ما در سراسر کشور امکان پذیر می باشد، شما عزیزان کافیست با انتخاب هر کدام از مدل های خرید به سایت و یا نمایندگی های ما مراجعه نمایید تا با تضمین کیفیت و سلامت شیر شلنگی دسته فلزی آذر در اختیارتان قرار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *