شیرآلات آذر|نمایندگی شیرالات اذر|قیمت شیرالات اذران

در سال 1365 گروه تولیدی صنعتی آذر در شهر اصفهان تأسیس گردید، در این مجموعه انواع شیرآلات که شامل: شیر گازی، شیر رادیاتور، شیر شلنگی، شیر پکیجی و… می شود با اتکا به دانش فنی روز متخصصین ایرانی و با همکاری پرسنلی مجرب با مدارج بالای دانشگاهی و با استفاده از ماشین آلات مدرن، دستگاه های پیشرفته، تجهیزات نوین و مواد اولیه مرغوب تولید گردیدند و به بازار ایران عرضه شدند.

مدیران پرتلاش آذر در تلاش هستند تا با توسعه بخشیدن به شرکت، تولیدات خود را گسترش داده و سبد محصولی کاملی را به عرصه صنایع کشور تقدیم نمایند تا هم به خودکفایی کشور کمک کنند و هم نیاز مشتریان را با توجه به شناخت و درک آنها تأمین نمایند.

اصول کاری

جذب رضایت مشتریان سرلوحه اهداف کاری گروه صنعتی آذران از ابتدای تأسیس بوده است که در این زمینه تا به امروز موفق عمل کرده و توانسته با شعار «کیفیت و اطمینان» و با رعایت اصل مشتری مداری رضایت مندی و اطمینان خاطر را در مشتریان و سرمایه گذاران و تأمین کنندگان کسب نماید.

شرکت آذر در تلاش است تا جایگاه ارزشمند خود را حفظ کرده و با بالا نگهداشتن کیفیت محصولات و کاهش قیمت تمام شده آنها ، زمینه صادرات شیرآلات آذر را فراهم آورد و خود را هم جزء برترین تولیدکنندگان منطقه معرفی نماید و هم با روانه کردن آنها به بازارهای بین المللی در راستای اعتلای نام ایران قدم مهمی را بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *